خانه وبلاگ ترمومتر 4 کانال PT100 و K با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



ترمومتر 4 کانال PT100 و K با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

ترمومتر 4 کانال PT100 و K با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع ترمومتر 4 کانال PT100 و K را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات کاتالوگ pt100-سنسور pt100 دو سیمه-سنسور pt100 چیست-نحوه اتصال سنسور pt100 سه سیمه که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

ترمومتر 4 کانال PT100 و K با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع کاتالوگ PT100 -سنسور PT100 دو سیمه - سنسور PT100 چیست-نحوه اتصال سنسور PT100 سه سیمه خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع ترمومتر 4 کانال PT100  و K باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

ترمومتر 4 کانال PT100 و K با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع ترمومتر 4 کانال PT100 و K در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاتالوگ PT100 -سنسور PT100 دو سیمه-سنسور PT100 چیست-نحوه اتصال سنسور PT100 سه سیمه با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از ترمومتر 4 کانال PT100 و K را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

ترمومتر 4 کانال PT100 و K با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  ترمومتر 4 کانال PT100 و K را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی کاتالوگ PT100 -سنسور  دو سیمه-سنسور PT100 چیست-نحوه اتصال سنسور PT100 سه سیمه توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

یکی از پارامترهای قابل اندازه گیری که در صنعت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، دمای سیستم می باشد. برای اندازه گیری دما از تجهیزات مختلفی استفاده می شود که با توجه به نیاز، علاوه بر اندازه گیری میزان درجه حرارت، اغلب توانایی تولید سیگنال کنترلی و همین طور سوئیچ را نیز دارا می باشند. دماسنج یا ترمومتر یا حرارت سنج وسیله ای است که برای اندازه گیری حرارت و دما مورد استفاده قرار می گیرد. ترمومترها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. دماسنج ها در طیف گسترده ای از صنایع از پزشکی گرفته تا کولر خانه و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.دماسنج یا ترمومتر وسیله ایست که برای اندازه گیری حرارت و دما مورد استفاده قرار میگیرد. این وسیله انواع مختلفی دارد که هر کدام برای کاربرد های خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. دماسنج در بازه وسیعی از صنایع از پزشکی گرفته تا کولر خانه و صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد.شاید بد نباشد ابتدا به تعریف دما بپردازیم تا دید بهتری نسبت به ترمومتر وجود داشته باشد.

دما چیست ؟

دما یک کمیت فیزیکی است که نشان دهنده میزان انرژی داخلی یک ماده است. تعریف دما با گرما متفاوت است. گرما یک خاصیت مقداری است.(با تغییر میزان ماده، تغییر میکند) اما دما یک کمیت شدتی است.(به مقدار ماده ربطی ندارد)دما به نوعی میانگین انرژی ذرات ماده است و به همین دلیل (میانگین بودن) نیز یک کمیت شدتی است.ترمومترها به انواع مختلفی تقسیم بندی میشوند که هرکدام روش کارشان نیز با یکدیگر متفاوت است.

انواع ترمومتر:

ترمومتر جیوه ای

اساس کار این نوع دماسنجها، استفاده از تغییر حجم جیوه در اثر تغییر دما است. ترمومتر جیوه ای عمدتا در پزشکی و برای اندازه گیری تب مورد استفاده قرار میگیرند. در این دماسنجها با تغییر دما، حجم جیوه تغییر کرده(منبسط یا منقبض میشود) و در اثر آن جیوه در ستون درجه بندی شده جابجا شده و روی درجه دمای مورد نظر قرار میگیرد.ترمومتر الکلی

اساس کار این دماسنج ها هم مانند جیوه است اما با این تفاوت که به جای جیوه از الکل استفاده میکند. دماسنج های الکلی ترمومتر الکلی بیشتر در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرند. معمولا این دماسنجها برای بازه دمایی 0-100 درجه سانتی گراد مورد استفاده قرار میگیرند. دماسنج های الکلی خطر کمتری از نظر سمیت نسبت به دماسنج های جیوه ای دارند و همین هم آنها را به گزینه مناسبی برای اینکار تبدیل کرده است.ترمومتر دیجیتال

ترمومتر دیجیتال چیست؟

ترمومتر های دیجیتال کاربردهای زیادی دارند و تقریبا در تمامی صنایع مورد استفاده قرار میگیرند. اساس کار آنها از طریق نیمه رسانا هاست. سنسور آنها نوعی نیمه رسانا است که درصورت تغییر دمای آن، مقاومتش تغییر کرده و درنتیجه این تغییر مقاومت، جریان عبوری از آن نیز تغییر میکند که با کمک آن، میتوان دمای محیط را اندازه گیری کرد.

این ترمومترها در جاهای زیادی دیده میشوند. در یخچال ها، اتو خانه، کولرهای جدید و …

مشخصات فنی ترمومتر 4 کانال PT100 و K با پورت RS232 لترون LUTRON TM-946 : 

امروزه برند لوترون یکی از محبوب ترین برندهای حوزه تجهیزات الکترونیکی در ایران شناخته می­شود. این برند با محصولات متنوع خود در این زمره یکی از یکه تازان محسوب می­گردد. در این بخش به شرح تفضیلی ترمو­متر چهار کاناله دارای حافظه لوترون با قابلیت نمایش هم­زمان دمای 4 محیط مدل TM-946 خواهیم پرداخت. این وسیله، همچون سایر محصولات برند لوترون ساخت کشور تایوان است. دما یکی از مهم ترین عواملی است که در حفظ سلامت دستگاه تاثیر گذاری بسیار بالایی دارد. اطلاع داشتن از موارد رسیدگی و نحوه عملکرد هر وسیله امکان بهره بری هر چه بیشتر از محصولات را برای ما فراهم می­کند. این محصول در بازه دمایی در دمای 0 الی 50 درجه سانتی­گراد یا 32 الی 122 درجه فارنهایت به عملکرد خود می­پردازد. از زمینه های کاربردی این محصول می­توان به، اندازه گیری و سنجش میزان دما به عنوان یک ترمومتر با 4 پورت ورودی و همچنین قابلیت اندازه­گیری و نمایش هر 4 دما به صورت همزمان اشاره کرد.

اطلاع از میزان ولتاژ اعمال شده به دستگاه یکی از رکن های اصلی است که در هنگام استفاده از محصول از آن باید اطلاع داشت. ولتاژ مورد نیاز این وسیله توسط 6 باتری 1.5 ولتی از مدل UM4, AAA یا آداپتور 9 ولتی تبدیل جریان AC به DC تامین خواهد شد. حداقل جریان مورد نیاز جهت راه اندازی وسیله، 9 میلی آمپر در نظر گرفته شده است.

در این بخش به بررسی تخصصی عملکرد این ترمومتر خواهیم پرداخت. یکی از شاخصه های اَهم در بررسی میزان اندازه گیری توسط هر دستگاه با هر متریک، میزان دقت سنجش است؛ به طوریکه این شاخص در اغلب اوقات یکی از شاخص های تعیین کننده و نهایی کننده انتخابات در نظر گرفته می­شود.

 این وسیله می­تواند تا به واسطه تایپ K ترموکوبل، میزان دما را از 200 - الی 1370 درجه سانتی گراد  با دقت 0.5 % و تا 1 درجه سانتی­گراد را بسنجد. همچنین میزان دما از 200 - الی 2498 درجه فارنهایت  با دقت 0.5 % و تا 1.8 درجه فارنهایت قابل اندازه­گیری است.

تایپ J ترموکوبل، میزان دما را از 200 - الی 1210 درجه سانتی گراد  با دقت 0.5 % و تا 1 درجه سانتی­گراد را بسنجد. همچنین میزان دما از 200 - الی 2210 درجه فارنهایت  با دقت 0.5 % و تا 1.8 درجه فارنهایت قابل اندازه­گیری است.

 ترموکوبل پلانتینیوم مدل Pt 100 ohm، میزان دما از 200 - الی 850 درجه سانتی گراد  با دقت 0.4 % و تا 1 درجه سانتی­گراد؛ 200 – تا 1562 درجه فارنهایت با دقت 0.4 % و تا 0.8 درجه فارنهایت قابل سنجش است.

داده های خروجی تا تعداد 1600 عدد در حافظه این دستگاه ذخیره می­شوند. تنظیم قابلیت ذخیره داده ها می­تواند به صورت دستی با فشار دکمه و یا به طور اتوماتیک هر 1 دقیقه، 59 دقیقه و 50 ثانیه یک بار، داده ها را صورت گیرد. شایان به ذکر است، در صورت تهیه این کالا از فروشگاه متروتیک، 1 سال گارانتی بر روی دستگاه تضمین خواهد شد.

ترمومتر 4 کانال PT100 و K با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات کاتالوگ PT100 -سنسور PT100 دو سیمه-سنسور PT100 چیست-نحوه اتصال سنسور PT100 سه سیمه پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله ترمومتر 4 کانال PT100 و K را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از ترمومتر 4 کانال PT100 و K را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟